Saranghaeyo
cute owner



Assalamualaikum. Terima kasih sebab sudi jejak kasih kat sini. moga tiada harsh words yang keluar dari mulut mungil pembaca semua ya. InsyaAllah kalau Allah berkeizinan saya juga tidak akan sama sekali mengeluarkan kata2 kesat untuk semua pembaca. kalau tidak double yes saya akan bertaubat tidak akan mengulangi perbuatan yang sama buat sekian kalinya
oho...hoi sekali ayat orang skema la keluar. selamat membaca


Story About Links


kasahamnida


" "
Skin Made by Aina Hanani
helped by Raihanah only
freebies by tiqa



chapter 01 page 10
Thursday 10 January 2013 | 00:51 | 0 BlackWhite

                                                          'BEST BEST GEDEBUSH'



ASSALAMUALAIKUM~~~


Hari nie punye kes memang x bole bla btol..dengan kne tulis esei yg sungguh bnyk itu..memerah otak membina ayat serta menggunakan kelebihan yg sedia ade untuk mencari fakta2 yg berguna..hait hait..bila saya melalut..nothing can stop me..and subjek bio yg memerlukan daya ingatan yg kuat..sememangnya meguji insan2 seperti saya yg amat liat membaca buku...disusuli dgn mata pelajaran add math yg memeningkan ,memang memerlukan masa untk fham(nasib baik ade kwn otak calculator duduk kat sebelah)thanks untuk awk yg sedia menerangkan balik ape yg ckg ajar..gedebush sungguh hari nie..dalam bas td ape yg paling syokk anda lakukan..the only and the one..TIDUR!!memang kejap tido kejap bangun..ngantuk pluss penat!!and balik rumah dgn harapan dpt makan nasi lemak tapi sayang nasi lemak tersebut diatas ditutupi dengan incik2 semut yg memang klau di ikutkan nak aje pijak2..tapi masih  ade kewarasan akal..jd tidak melakukan nya..


oleh itu,mempraktikan ilmu2 yg mama ajar untuk memasak maggi...well hello..x main la maggi rendam air je..masak maggi dgn menggunkan bawan putih dan merah,lada,carrot,telur..memang urm!!yummy!!delicious licious!!HAHA!!dan seterusnya makan sambil tgk running man..running man daebak!!


=,= AJA AJA FIGHTING =,=


                                                                                                                                       -kjk oppa-



                                                                                                                                         



Thanks. visit again soon.

Older Post | Newer Post