Saranghaeyo
cute owner



Assalamualaikum. Terima kasih sebab sudi jejak kasih kat sini. moga tiada harsh words yang keluar dari mulut mungil pembaca semua ya. InsyaAllah kalau Allah berkeizinan saya juga tidak akan sama sekali mengeluarkan kata2 kesat untuk semua pembaca. kalau tidak double yes saya akan bertaubat tidak akan mengulangi perbuatan yang sama buat sekian kalinya
oho...hoi sekali ayat orang skema la keluar. selamat membaca


Story About Links


kasahamnida


" "
Skin Made by Aina Hanani
helped by Raihanah only
freebies by tiqa



chapter 2 page 10
Saturday 9 February 2013 | 20:20 | 0 BlackWhite

                                                     !KING TO HEART!


Assalamualaikum ^_^

first of all..i wanna wish you all happy chinese new year!!hihihi..urm.. berdasarkan tjuk yg aq tulis..apa yg aq rase mengenai cite nie ialah:

1-cite korea pertama yg buat aq nangis bnyk kali
2-the best drama i ever watch
3-x menyesal tgk!
4-begitu bnyk yg aq blajar dr cite nie

first apa yg  aq blaja:

1.love
2.friendship
3.trust
4.sacrife

aq blaja apa makne 'love' sebenar..walaupon kt berlainan darjat dan negara..itu bukan penghalang untuk kt menyatukan cinta kt.asalkan mendapat restu parents dan yg PALING PENTING..rahmat dari ALLAH SWT..insyaAllah walau apapon halangan kt dpt tempuh!

friendship??walaupon kt selalu tgk kat cite-2 smue memaparkan sebuah persahabatn yg suci..yg sanggup berkorban untu kt..no matter what happen..they still support us..is it true??masih ada persahabatan yg mcm tu?aq tiada jwpn nya..cuma yg aq pasti..kalau kt nak sesuatu yg sempurna..kt mesti jd yg sempurna!!

trust??terlampau bnyk kepercayaan kt pertaruhkan dalam kehidupan kt..TERLAMPAU BNYK!x terhintung bnyknya..semua mempertaruhkan kepercayaan mereka..kepada ibu bapa.adik beradik,kawan dan sebangainya...percaya dan mempercayai??kt harus lakukan!!

sacrife??pengorbanan??satu perkataan yg amat berat untuk  kt lakukan!!aq percaya dalam setiap kehidupan kt melakukan pengorbanan.ingat  atau di ingati??


                                                                                                                              -kjk oppa-





Thanks. visit again soon.

Older Post | Newer Post